sjuk. på alla sätt

dagens intag av föda. en skål glass, 5 koppar te, två apelsiner och en mango. 
dagens aktiviteter. den absolut längsta 1,5 timmar promenaden jag varit på med hunden. 

jag är helt svettig och färdig. tankarna rullar om att bli religiös.... skicka brev med med uppgörelse till varje människa jag sårat. sluta lyssna på grunge musik och lukta rök. 
bara jag får sova... 
smärtstillande och febernedsättande kan DRA ÅT HELVETE. 
vet ni hur handikappad man känner sig när man lever ensam i stunder som dessa? försöker se det mysiga med att vara sjuk men allt jag vill är att det ska bli helg så jag kan göra det där ovanstående jag skulle låta bli och göra om allt som jag vill ja ogjort. eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0