afroman




jag känner mig fortfarande bakis efter lördagen. men det är okej. det är det värt.
imorgon kanske jag åker till båstad! det ska bli så skönt att mysa med lillsis thea och det ska bli helt underbart att åka till båstad. det är så fint där! MMMMMM. jag hoppas att det blir båstad imorgon...
missa ett möte idag, ska på möte imorgon och på onsdag... så chansen att jag åker till båstad känns väldigt liten just nu.
men om jag verkligen vill åka dit så åker jag dit oavsett vad... fast jag bör gå på tisdag och onsdag mötet det är viktigt med tanke på min flytt. annars blir det båstad nästa vecka. jag börjar tröttna på att ha minst ett möte varje vecka och varje gång ska jag ha fattat ett nytt beslut.. eller hitta ett som kopplar till det tidigare.. jag lär mig mer på möten än vad jag gör i skolan. otroligt.. jag tror annmarie är arg på mig för att jag inte kom på hennes möte idag. ska nog ringa henne nu! hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0