i left some sand in your eye.

kanske blir roadtrip i helgen eftersom att jag är ledig för första gången på 2-3 månader. in your face jesper. han påstår att man inte blir medbjuden på festligheter när man har pojkvän. och vadå? är man inte lika rolig längre då? jag förstår inte vad han pratar om. han börjar bli gammal.
idag har varit en konstig dag. jag har varit både arg,glad,likgiltig och emotionell. en liten fröken missnöjd som kryper fram ur mig i jämna mellanrum. jag dödade till och med en humla idag... den var i och för sig redan halvdöd och jag kunde inte låta den plågas.. men jag gjorde inte precis mitt smidigaste försök att rädda den från plågandet.. det var första gången i mitt liv jag dödade en humla.. jag hoppas att jag aldrig behöver göra det igen.
nej. denna dagen kan dra åt helvete... mer om roadtripen om jag nu åker.
tänkte avsluta med ett par ord min stencoola kompis vera nämna
i need more money & power and less shit from you people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0