if you treat a girl like a dog shes gonna pee all over you


och det slog mig. jag kommer alltid vara mary oavsett vad..
mannen i alla förhållanden, skrattar åt allt som inte berör mig rakt i ansiktet och gör saker bara för att jag kan.


det var fint me pick nick o öl med annika igår. tyvärr gör vi ju aldrig något med måtta. jag älskar det.
men vi lämna omdömet hemma och strök ett streck över dagen innan den ens börja...
jag kommer sent glömma våran operation ute i öknen... vi besteg ett sandberg..
HAHAHAHA. vilka va killarna som sprang fram och pussa oss på kinden i toalettkön?.. den ena såg gay ut kom jag på... typ staffan lite...
jag älskar mitt vardagsliv med annika...
vi bjöd på bragokex och jag sjöng hysteriskt ja må han leva till markus som hade namnsdag. HAHAHA
hahahahhahaha. jag gillar det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0