ILL BE ON THE OTHER SIDE .

idag har det också varit en bra dag.. blev ett litet extra möte med en annan uppe på skolan och allt har format sig.
var ute och käka med tess.. sen kom vera och åt upp våra bröd... men det var fint...
det var massvis med sol idag och jag har gått i en tunn tunn tröja hela dagen. känns som om jag har varit ute i princip hela tiden idag med. fick kirrat ett par kängor också... kängor och stövlar är nog de bästa skorna som finns... plus att man kan ha det precis allt.. enligt mig.. allt från pyamas till festklänningen.. jag borde döpa om min blogg till marys mode.. och alla stackars "DIY" bloggare sitter hemma och gråter i skräck om att jag ska konkurrera ut dem..
imorgon kommer äntligen fabian till göteborg igen... då ska vi snusa och mysa i solen.. pick nick för hela slanten. eller så får ni kika in i min blogg på söndag, då kommer jag skriva i detalj vad vi har gjort... då får vi nog ge min blogg ett nytt namn.. och precis alla kommer att sitta och gråta av avundsjuka eftersom att vi är det abolut perfekta paret.
åh åh! idag hade vi fika på skolan också... vi åt kladdkaka och fruktsallad.. jag åt mest fruksallad... kladdkakan var också god... men man blir så mätt... idag känns det som om jag har ätit mycket... för sen åt jag och coffe i bamba (ni läste rätt).
MMMM... sen har jag nog inte ätit mer... jo.. jag kanske åt gröt till frukost...
slingan på hönö är i alla fall helt underbar just nu... massa små fåglar och ekorrar bland träden.. fjärilar, nyckelpigor, humlor... och gässen har fått sina ungar så dom simmar som små galningar i strandkanten. allt är grönt... träden är prydda med nyfödda löv... jag gillar det!
nej. nu ska jag sluta sitta här tjata innan jag bli vårsentimental och vill supa mig full på sockerdricka... då får jag hicka... ah.. det är nästan maniskt idag. imorgon ska jag upp halv sju och gå till jobbet... och tolv timmar efter det kommer fabian.. nu ska jag kolla på när solen går ned i havet från min balkong! TATA
psst. jag och fabian har varit bullar i åtta månader idag....... shhhhhhhhhhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0