jesper eriksson och ett nytt smeknamn

lördagen var jätte bra och så där galen som bara jag vill ha det. mötte upp jesper i våriga göteborg efter att ha jobbat hela dagen. vi besökte en ny krog med skön personal och skön indredning. pratade gamla minnen och att man borde vakna upp i mexiko någon gång. efter att ha haft lite kvalitets tid med min goda vän i glasögon och stiliga kläder åkte vi till stammiskorgen västerhus (hahaha). där satte livet sprätt.... och pengarna... men så många godbitar trillade in och tjejen med en stock snus kommer jag nog sent glömma.. jag och en helt okänd människa delade humor som om vi känt varandra i flera år. ja, det var kalas! kvällen gick fort och slutade förrädeiskt. man måste betala för sitt nöje och jesper fick intalat mig att det var värt det. nej, man ska aldrig ångra att man har haft roligt! ändå sitter jag fast i mina små vardagstankar och kommer säkert se sex & the city filme för 4e gången denna helgen.
jag lämna göteborg och flytta till stockholm. jag hade ju en riktigt bra kväll igår, en sån man bara har med sitt gamla häng sen man var 15.. bara lite äldre. men det är bara det man vill ha. sen vill man tillbaka till sina rutiner och vakna brevid samma person. det är vad jag vill.
det var verkligen en lite förening igår, jag hade jätte kul, var mig själv och skrattade en hel del. men var eviga helg?
även om denna lördagen skiljde sig från många lördagar och utekvällar. det måste vara den bästa utekvällen 2009 hitills. HAHA. mitt nya smeknamn är nog "boxarn". kvällen kunde ju inte bli bättre!
man behöver såna lördagar. hahahaha. man behöver verkligen såna lördagar.
annars är jag fortfarande upprörd och lite skärrad. och resten kan säga vad fan de vill och bäst de vill.
men imorgon ska jag gå till jobbet och på onsdag ska jag krypa ned brevid fabian veckan ut.
förhoppningsvis kommer det lite bilder i början av veckan... om henrik gör som han ska.
jag ska nog fortsätta och vara arg ett tag... jag ska nog fortsätta längta tills jag flyttar.. jag ska bara fortsätta som jag ska... jag vinner alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0