kratta

ibland undrar jag vad jag hade gjort utan mina gaals o fabian? jag vill inte veta för nu är det fest varje dag.. fast jag oftast på vardagarna bara sitter ensam eller går på möten. på torsdag kommer fabian! hurra! idag kom tess hem från köpenhamn.. vi tog en öl.. ellerja.. dom tog en öl.. jag tog en vatten. jag har ju två möten att gå på imorgon.
lägenhetsletandet känns fortfarande omöjligt... kanske för att det egentligen finns en stuga där ute och väntar på oss. jag vet att den gör det.. med massa frukträd och skog... jag vill ha vinkväll i båstad med thea, men som mitt shema ser ut denna veckan kan det omöjligt bli av. imorgon är det tisdag och då vet alla vad majsan ska göra.. gå på möten! sen är det onsdag och gissa vad majsan ska göra då? gå på ett till möte! på torsdag kommer thea ändå till öckerö.. rätt placerade men på helt fel ort.. vi kan vara oense om det.
jag vill att det ska vara torsdag idag!
nu ska jag nog se en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0