lite i vägen

det är fortfarande vår i stockholm och fabian har lämnat mig med en påse godis.
imorgon åker jag tillbaka till göteborg för möten,jobb och lite skola. mötet ska bli intressant, jag har alltid en positiv intällning och tror på att jag kommer få ut något av det. men ska hon sätta sig på tvären igen kommer jag nog balla ur lite. eftersom att det inte gick så bra sist ska pappa följa med denna gången, han vet vad man ska säga när jag blir tyst.
så tills fabian kommer tillbaka ska jag fortsätta med att kolla in stockholms skolor.
jag vet inte riktigt varför det verkar så svårt att välja.. undrar om det vore lättare att välja om jag skulle bo kvar i göteborg till hösten? antagligen. det är nog mer tankar kring det än bara skola. jag ska faktiskt flytta. det är inte bara en sak som skola att tänka på.... det är flera saker samtidigt..... under tiden ska jag leva göteborg... samtidigt som jag ska hålla i det kommande stockholms livet.. jag borde sluta ageera göteborg ett tag, det har jag i och för sig gjort. allt kommer ordna sig. jag ska äta några salta katter till sen ordnar det sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0