tusen små fjärilar prydde mitt hår

finns det någon som lever för sin blogg? det undrar jag... om någon gör det hoppas jag att dom hittar tillbaka.
det är nästan sommar på hönö. april är snart slut. vilken fet lättnad.. man har gått och gnuggat i vintern så länge att man inte ens står ut med mars och april. visst, det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder och kass inställning.
och dagen blir varken bättre eller sämre än så här. jag har fått svar från en lägenhet av alla hundra jag skrivit till.
det är en sån vecka man bara måste ta sig igenom.
på något sätt känns det nästan deppigt att alla obunda band är klippta. är det så jävla ansträngande att umgås så kan det kvitta. jag kan bara inte släppa något av det. jag trivs inte i känslan av att inte veta vart man har någon. men man ska ändå vara så fruktansvärt nära. det är vidrigt. nej. det är bara konstigt. väldigt konstigt.
två dagar till fabians födelsedag, sju dagar kvar tills fabian kommer, två dagar kvar tills jag ska jobba.. en minut kvar tills jag ska räkna matte... MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM...
hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0