unchained

jag önskar fotfarande fred på jorden varje gång jag ser ett stjärnfall eller när klockan slår 11:11 eller 22:22 .
men nu önskar jag mig själv lite framtidstur. alla min krig är över och jag har hittat hem.
så låt det bara gå bra för mig för en gångs skull. hela 2008 var både ett helvetesår, ett solår och ett lärorikt år (en del erfarenheter hade jag överlevt utan.. de andra hade jag inte överlevt utan).
jag skulle kunna göra en lista och gå över bra och dåliga saker som hände, som hänt över huvudtaget. men jag skulle bara bli så deppig.
jag hoppas att det går bra på mötet på fredag och att jag aldrig mer behöver gå in i öckerös kommunhus igen efter förra veckans möte. jag har ännu inte fått telefonskäll från jobbet och hoppas inte att jag får det imorgon.
jag hoppas att allt och allt det här och flytten tills stockholm går bra. jag behöver verkligen det här... det känns som om jag har gått och väntat på detta hela mitt liv.
det känns som om vilken dag som helst kan det regna glas. hur många gånger har man inte känt det förut? inget mer glassplitter, inget mer granatsplitter, inga mer gevär. jag är trött på vapen och spegelbildar.
även om det är motvind så vinner jag alltid i slutändan.
wash from me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0