humm

snart ska jag åka och möta fabe & john.... min rastlöshet börjar bli olidlig... detta kommer vara den längsta kvarten sen jag flytta till stockholm.. pfffffffffff. så tänkte jag också när jag satt på tåget...
hur som helst!....... undrar jag varför ens föräldrar är medlemmar på commintys (stavefel... jag har inte gått i skola på över ett år).... som min pappa... jag fick just en inbjudan utav honom på en mejl att bli medlem i något... okej... jag gick med i facebook..... inom kort skaffar han väl en blogg... jaaa.. jag bara satt och tänkte.... o undra vad jag ska göra med de tio minuterna? hur som helst ska jag göra mig egen musli i morgon.. idag ska jag baka kaka! hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0