obla diiii obla daaaaaaa..

lite deppig dag... av någon anledning jag just nu inte kan sätta fingret på. kanske för att jag ska jobba en vecka till. kanske för att jag ska flytta. nej, det är jag inte ett dugg deppig över.. bara lite nervös. jag vet inte hur jag ska reagera. jag får väl kasta runt känslorna lite och se var dom hamnar. det är inte så viktigt.
det viktiga är att jag och fabian får ordning på vår stuga och trivs. det vet jag att vi kommer göra. kan det inte bli lördag nu? jag ska leta efter en bra soffa vi kan ha till vårat nya hem.. men det är inte kul o leta om inte fabian är med.
PLÄ! jag vill bara gå o lägga mig.. jag vill inte heller gå till jobbet imorgon! nu ska jag sluta med mina otacksamhetsfasoner och leta efter en soffa istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0