something bad inside me went away

vaknade sent imorse. gick upp och mös med det nya familjetillskottet alfons. en liten pysse på 10-12 veckor.. han äter fortfarande välling. underbart.
vera svängde över för en latte och parfym prat... pfff. knappas. men vi pratade lite om dåtid och framtid. spännande.
det händer mycket saker i mitt lilla liv.. jag flyttar till stockholm på lördag och 1a september flyttar jag och fabian ut till stenhamra i stockholm. där ska vi börja vårat stugliv.
det har hänt mycket bra och dåliga saker denna sommaren... jag är lite nervös. det verkar som om många liv har förändrats och en del har tagit slut.. det är svårt att inte påverkas när man bor i ett sådant litet samhälle. det ska bli underbart med miljöomväxlingen och att äntligen få flytta ihop med min livskamrat.
av någon anledning har det känts lite deppigt idag.. jag vet inte varför. kan vara regnet.. kan vara för att jag känner mig nervös,sentimental,ledsen och väldigt lycklig samtidigt. kan vara för att jag ska jobba imorgon.
jag längtar till slutet utav denna veckan. då kommer jag vara trött,nervös och i princip sönderstressad för veckan därpå men jag kommer att få somna i fabians famn och det övervinner alla andra negativa känslor.
resten av veckan får jag göra som jag alltid gjort.. kasta den ena foten framför den andra och komma ihåg att andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0