this one will bring you luck

är äntligen slagen till ro efter ett helvetesbesök på ikea och mys och plock i stugan. det känns så bra att komma ut till vårat lilla hus. det är så fruktansvärt skönt.. se ut genom fönstret i köket så är det bara tjock skog.. nästan som en b-skräckfilm men jag gillare. så jävla ocentralt är det inte. jo. fast det är så jag vill ha det. men det är ändå tillräckligt nära.
ja. några dagar till så ska vi nog ha fått i ordning på våran stuga vid mälaren men fram tills dess blir vi kvar på söder.. i alla fall tills på måndag.
inatt ligger jag på soffan! jag tycker det är mysigt,, det känns som att sova borta. fabian har blivit sjuk o elände så det blir ganska jobbigt att ligga o rulla runt i fabians lilla pojksäng.
de blev ingen bärs idag heller. trodde det men det blev det inte tid för helt enkelt.. jag beundrade hellre vårat lilla hus istället. det hade varit mysigt att stanna över där i natt  och vakna upp där imorgon på vår special happy slappy day och mecka lite mer men så kom vi på att vi liksom ännu inte har handlat något käk. jag köpte i och för sig en mycket fin och dyr olivolja men näää..
och jag har nyligen upptäckt intolerans från min sida,, alltso laktos.. det känns inte så rock n roll men jag dricker ändå inte mjölk.. hetsdrack tre glas mjölk i förrgår (första gången jag drack mjölk på över ett år) sedan dess har jag velat sprängas lite då och då.... och vad jag än äter med mjölk i så får jag kramp.
så nu måste jag gå till någon snygg sköterska och lämna blod för att kunna teste mig för intolereans. antingen så har jag det eller inte.. o har jag det måste jag lära känna alla laktosfria produkter och känna mig träffad samt lite rörd varje gång valio marknadsför sig. spännande.
på onsdag kommer isabelle till stockholm! det ska bli skönt med lite systraskap och göteborg.. hon ska också få släpa med sig lite av det jag har glömt. hurra!
men nu vill jag sova! har varit vaken sedan sex i morse.. de gör mig lite grinig... TATA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0