when you see my face, hope it gives you hell.

våran lilla fisketur igår gick inte så bra men det var otroligt mysigt att åka båt igen! vi åkte hem vid solnedgången och det var sådär... jag älskar den känslan man får av att åka båt... det gungar lite och det är sommar.. det luktar salt... jaaa.. frihet.. samma känsla som att gå barfota... pappa sa till mig igår att det är bra att gå barfota.. det stimulerar hjärnan och det tror jag på! vi är inte födda med skor och vi är inte heller menade att ens sitta framför en dator.. men det är lite fantastiskt att vi har utvecklats så mycket.. fast jag tror inte på avgaser och krig.. jag tror på att man ska gå barfota och leva med naturen.
om en stund ska jag promenera till färjan och åka över till andra sidan..... sedan ska jag ta buss 240 och åka in till göteborg... och möta fabe! jaa! jag borde ta på mig kläder nu.. TATA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0