nästan omöjlig

alla verkar känna mig på hönö men jag känner ingen.. man trillar in på en hemmafest med michaela och alla hälsar, pratar och dricker öl med en som om man alltid känt varandra. på något sätt är det så uppenbart och obehagligt.. ingen hade pratat med mig om jag inte passerat dörren tillsammans med michaela.. nåja, jag är ingen speciellt social person och jag underhåller oftast mig själv... sen så påpekar någon min tysthet och jag måste ta ifrån tåna med ett leénde och lådsas att jag uppskattar de "välvalda" orden de har att säga över en fylla.
idag hälsa någon helt okänd person på mig på ica... jo, tack tjena.. varför kan du mitt namn?

har i alla fall packat ned det sista för min resa tillbaka till stockholm imorgon. kommer hit på måndag nästa veckan igen.
tror jag ska spendera kvällen med en matrix film. jävligt keff. jaja. TATA


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0