suprise

läste ur en gammal blogg som jag skrev i... fan vad jag kunde skriva när jag var 15... rakbladsvassa texter... argare än all jävla black metal i världen...
fan vad jag kunde kasta ur mig saker.. helt jävla orädd.. egentligen inte.. men attityden... en attityd att dö för egentligen.. varför hade jag så brottom att komma ifrån henne?
då jag kunde påstå att alla är svaga.. då jag kunde kasta ur mig töntiga saker som "fuck me up, im ready to kill the pain"... "i rather sniff candy".. "jag är så jävla duktig, jag borde få betalt för att andas".. man var ju stencool egentligen..  man kunde skryta om sin fruktansvärda självdiciplin..
skratta alla i ansiktet som sa åt en att växa upp eller ta tag i sig själv.. då kedjerökning var det bästa tidsfördrivet, då regler och gränser var endast till för att brytas.. då man levde i ett stormigt förhållande och gav världen ett finger för jämnan..  haha, då man inte var rädd för att skriva var man vaknade upp... då man gick på det mesta.. allt från sol.. till ja.
då man hårdbanta och ville bli lika smal som kate moss...
så mycket underbart lidande! det var det verkligen värt.
inte för att jag vill vara 15 år idag.. eller egentligen vill jag inte vara hon alls... meeen shiiiiiiiit... jag ägde alla dagens 15 åringar.
men det finns ju också en anledning till varför jag inte är hon idag... det hade ju varit pinsamt. men hahahaha. nu ska jag läsa vidare. oboy.. här kan jag sitta hela natten.. borde göra en bok av mina gamla blogg-bidrag... 

en skön gammal bild jag hittade i min sköna gamla blogg på mig och annika.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0