break the bottle

det är bara onsdag och jag lyssnar på ramones. det känns väldigt ovanligt men bekant.. senaste gången jag hörde dem var nog på en hemmafest hos ramones first fan peter.
känner mig lite mer happy idag än igår, fastän jag vakna ganska nyss av att jag inte kunde andas. drömde att jag hade fått två tumörer innanför pannbenet. jag skulle dö.
hur många gånger har man inte drömt det? man har varit allt från besviken till överlycklig när man vaknat. nog om det.
idag ska jag hälsa på sjuka vera, dricka kaffe och kanske lyssna på oh brother where art thou? soundtracket igen.
det är så mysigt att lyssna på det och fnissa till alla omöjliga saker vi gjort.
vera har hur mycket musik som helst hemma. det är så skönt att man har en sådan old school skivfantast som vera.. man kan sitta länge och bara kolla genom alla plattor.. vara lite avundsjuk och så för att man själv inte har lagt någon tid eller pengar på bra skivor.... ska peta på alla ovanliga hole skivor jag alltid facineras av.
idag är det exakt en månad kvar tills fabian fyller år. hurra! 10½ dagar kvar tills jag åker till stockholm. tiden går jävligt sakta. jag vaknar mellan sju och åtta varje dag.. jag blir som en stor klump gele när jag tänker på att gå till skolan.
just nu känner jag hur jag inte orkar. ska åkta till vera nu.. kaffe, snus o musik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0