lite galet. bra vecka.

tänker påminna alla om att det fortfarande inte blivit någon sommar på hönö.. det finns lite blötsnö kvar som tecken på det hela..
jag som haft så bra sovrutiner den senaste månaden måste givetvis komma tillbaka till sena nätter och stirrandet i taket. det är helgerna, är nästan säker på det.. det är den där biologiska kalasklockan som tickar och rastlösheten vill inte gå och lägga sig riktigt än. synd att jag ska upp om sex timmar och gå till jobbet.
också synd att jag har ont i ryggen och armarmarna efter att ha hjälpt tess med att bära ned hennes dator från alla trånga trappsteg. jag är ganska tanig och klen.. inte mycket kött att hänga i granen.
imorgon ska vi fira veras födelsedag, hoppas jag är vid liv nog till det.. annars får det bli kaffe och redbull kalas så jag kan hålla mig vaken.
veckan har varit mysig! fick träffat annika och martin, sett deras lägenhet och knäckt en bärs.
varit moraliskt stöd för alla pappas långa promenader och tid att bara babbla.
druckit konstig latte med vera på kafé hönökakan (ni läste rätt) och bakat amerikanska pannkakor.
ännu en mysig kaffedag hos tess och bärt dator.
träffat michaela och pratat.. om jaa. sånt där allt möjligt.
druckit te med isabelle och kollat på gamla bilder.. lyssnat på gammal musik..
haha.. idag när jag och isabelle satt på färjan skulle jag diskret luta mig framåt för att kunna snegla på några medpassangerare... lyckat var det inte precis, tappa balansen totalt och trilla nästan med ansiktet i golvet...men skratta gjorde vi.
vad många människor jag träffat denna veckan. ändå känns det som om jag bara har legat i min säng hela dagarna och sträckt på mig emellanåt.. jag har ju faktiskt varit i skolan.. det har till och med varit en mycket aktiv vecka med många promenader och mycket umgänge.. härligt!
jag längtar efter fabian så jag spricker! hade han varit här nu hade jag somna direkt... jag blir så där galet lugn...  jag måste leva i någon paralell värld när jag använder ord som galet och lugn i samma mening...
urs. jag vill lite lägga mig ned och försöka sova... har jag en gång försökt och inte lyckats är det nästan kört.. jag gick och la mig klockan tio och har legat i sängen hela tiden fram tills nu.
nåväl jag får väl ge det en chans till... jag är nog ganska lätt att övertala.

en bild som säger lite frihet. jag, maj 2008
frihet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0