lite sträckt

klockan kunde ha varit mitt i natten egentligen. är så trött. en aning utsträckt.
ja. idag känns det som om jag har lite skinn på näsan. undrar varför jag känner det?
kanske för att jag fick beröm av min chef fastän det egentligen varit en riktig skitdag på jobbet. kände mig så bräcklig.. vad gör majsan då? städar ja! kök är ju ett perfekt ställe. när jag städat ett kök känner jag mig genast lite lycklig igen... som om jag har åstadkommit något.. blivit lite mer hel.
konstigt.
jag vill smida planer.. jag är aldrig bra på att smida planer.. det låter bara så bra för mig själv.. därför utnyttjar jag min optimistiska och impulsiva sida.. planer är ju ändå till för att brytas.
just i kväll kan jag inte precis påstå att jag är något av det. borde egentligen vara ute och fira veras 18 års dag.. men jag känner mig själv lite bättre än då. vet jag att jag inte pallar så kommer jag inte göra det.... när jag har bestämt mig för en sak så har jag gjort det.. misslyckas jag med något utav det blir jag nästan lite besviken.. en liten princip sak för mig själv.. men jag låter inte barnsligheterna ta över och är glad för att det fortfarande är en dag imorgon.. ibland känner jag mig lite naiv... jag kan hata andra naiva människor.. men ibland så är jag det själv.. eller? eller hur ska jag förklara den sidan? inte vet jag! what to do?
imorgon hoppas jag på solsken! det sägs att det ska vara det... då får jag väl gå slingan igen med papi.
idag såg vi en vikingagrav.. massor med stenar på hög.. jag blev nästan lite facinerad tills en tant kom med gåstavar och hejade som om hon kände alla.. som man gör på hönö.. det förstörde hela stämingen när pappa lekte guide...
idag har jag sett på filmen candy igen.. den är så bra... jävligt sorglig.. mycket bra gjord... nä.. det finns nog inte ord för den.. jag var i alla fall helt såld på den 2006 - 2007 när jag såg den första gången.. men man måste nästan se den med stora mellanrum för att inte tröttna.. men det är vad jag älskar med film.. för när man ser dem igen så förstår man varför man tyckte om den så mycket första gången.. man hittar dessutom massa olika saker man tidigare inte tänkt på..
jag vill att fabian ska vara här... bara prata med mig.. kanske peta på mig... bara sova brevid mig.. klaga på att det är för varmt.. baka en snus till mig som ingen annan kan... jag tror inte någon annan någonsin har bakat en snus till mig... känner mig nästan lite hedrad när han anstränger sig för att göra en riktigt fin snus till mig.. jag älskar att han kommer ihåg namnen på mina gosedjur och sånt.... han är nog lite bättre än alla andra..
näh. nu får jag utslag av att sitta här och åma... natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0