spotta inte ut mig

jag är sjuk som vanligt på måndagar.
söndagar är så krävande att jag får måndagsfeber. jag är inte sjuk. jag har bara ätit för mycket lantchips till frukost.
japp jag är tillbaka. nu kan jag äta vad som helst utan att bry mig. dricka vad som helst utan att tänka mig för. låt oss inte vänja oss vi det.. imorgon kanske jag vaknar och ångrar min chipsfrukost.. men inte nu! nu ångrar jag den inte.
jag vill att klockan ska bli tre så jag kan åka in till tess. hon är min medicin mot min måndagsfeber.
det är sol idag och det känns genast lite bättre!
mina solar åker till danmark i helgen.. kommer jag dö lite när jag jobbar istället? mmjaaa.. hoppas dom får sol och kärlek av köpenhamn... hoppas dom ser våra snygga indianer... MMMMMMM!
nu orkar jag inte sitta här och deppa.. ska ta en dusch istället och sedan bege mig ut i solen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0