you dont know me and you dont wear my chains

min morgon har varit ganska harmonisk... tills jag påmindes av min kalender att jag ska på möte idag med elevhälsan.. tyvärr är det ingen hälsokontroll.. jag har verkligen inget tålamod med en sån person idag, som ska fråga ut mig om precis allting.. som om jag har begått ett brott för hela mitt liv.
tyvärr leder mitt dåliga tålamod till en mycket otrevlig sida, jag tycker verkligen inte att det är min skyldighet att gå på detta mötet och vräka ur hela mitt liv på papper en gång till. eller så har alla mina gamla journaler skickats till den elevhälsan.. får dom göra det?
jaja. antingen så kommer det förstöra hela dagen och det kommer kännas bättre imorgon.. eller så berör det mig inte alls. jag har nog med andra saker att tänka på än det.
jag har så mycket skolarbete jag inte kan sätta fingrarna på. jag har inga specifika uppgifter just nu.. min fantasi har tagit slut. det blir antagligen det jag får sätta mig med från och med jag kommer hem.
ikväll klockan nio visas juryn på kanal nio en drama thriller där mr samuel L jackson är en av huvudpersonerna. en film jag inte sett och måste se. han är ju trots allt en av mina favorit skådespelare... det ser jag fram emot idag och då ska min hjärna få tänka på annat än skola och hets.
jag hoppas ni såg v for vandetta igår! jag tröttnar nog aldrig på den filmen.. den är så ren och smutsig samtidigt...
imorgon lördag är det äntligen något annat på tv tablån än amerikanska action thrillers.. jag är så trött på dem nu.
imorgon är det mycket blandat med komedi och det köper jag faktiskt... fast klockan nio imorgon kväll kommer jag sitta framför tv2 där dogville visas, en dansk drama från 2003 där nicole kidman är en utav huvudrollerna och också en utav mina favorit skådespelare hon är sjukt bra i back to cold mountain. det är också en film jag ännu inte sett.. skönt med lite nya filmer.. min filmlista kommer bli kilometerlång...
nej! nu ska jag göra en sista ansträgning innan jag går till skolan.. ska nog ta mig en promenad dit idag.. bli lite smal och så.. det är ju trots allt 5 km dit... jepp pepp! jag vill simma idag.... drömde att jag skulle simma.. jag simma men när jag skulle hoppa i poolen igen försvann allt vatten och jag trilla rätt ned i hård betång... konstig pool.. sen hotade jag en tjej till döden när hon skratta åt michaela genom att krossa en öl flaska och trycka den mot hennes hals... måste kolla upp i mitt drömlexikon som jag fick av fabian i julklapp... fabian är bäst och jag är häst! hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0