gift

jag sprängde just mina öron... tror jag..
igår var en riktig myskväll... det var tyst, fuktigt, lite kallt och för en gångs skull var det inte en käft i skogen mer än vi.. några små djur prassla nog runt bland buskarna... annars var det bara vi. några öl och några mariekex..
just nu är jag hungrig... och i behov av så mycket annat som inte finns... synd att man ska behöva vara så jävla bortskämd. ska nog läsa ut boken och äta upp min bulle...
jag längtar tills jag flyttat.... längtar tills jag och fabian ska köpa dom fina tallrikarna på indiska... och vad som gör honom bäst är att han också tycker det är kul... om inte, så lådsas han åtminstonde för min skull. såååååååååååååååååååå han är helt enkelt lite bättre än alla andra. TATA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0