leftovers

bodypump idag. belive it or not... jag var grym!!!!!!!!!!!! på torsdag ska jag på bodycombat och på fredag ska jag boxas. hurra! imorgon kommer jag knappt kunna gå men det är det värt.. har knappt kunnat gå idag efter gårdagens fotboll.. (ja, ni läste rätt, majsan har spelat fotboll)
idag har jag promenerat en mil.
ursäkta att jag sitter här och skryter. känner du dig träffad på ett obehagligt sätt så kan det vara ditt bristande självförtroende som försöker ta sig samman.. men för all del, sitt där hemma och sura. jag förtjänar att sträcka lite på mig efter detta.. känns som om det bara har varit gnäll det senaste och lite bra kritik skulle inte skada.
det har varit en mysig dag faktiskt... promenerat i solen, varit i skolan, städat lite, lyssnat på massvis dylan o hole, sovit lite i soffan, druckit kaffiiiii med isabelle i solen och haft ett aktivt träningspass i en timma.. till och med fått en snabbkurs i stickning..
imorgon ska jag promenera, jobba lite och kanske till och med dricka lite te med tess..
jag vill att det ska bli torsdag... då blir det nog en mary-annika kväll efter bodycombat (som jag inte riktigt vet vad det är än) och en mary-annika kväll mitt i veckan är väldigt behagligt... kanske blir lite mary-annika fredag också.. då ska jag också träna... det är ganska så trevligt.. isabelle är väldigt rolig att träna med.. hon är så positiv och mysig.. och min personliga instruktör.. jag blir ju så ängslig bland främmande människor men hon roffar åt sig min fullaste uppmärksamhet.. fantastiskt.
på lördag sitter jag på ett tåg till stockholm igen. det kommer bli ett riktigt bra slut på en riktigt bra vecka.. nå, det är bara tisdag och vilket berg som helst kan växa upp ur ingenting imorgon.. men jag gillar det! det är så det ska vara.. vad skulle vardagen vara utan en bergsklättring och fallskärmar? låt bli att svara.. jag vill inte bli smittad av det bescha vardagsmönstret... nu ska jag och mina endorfiner få lite sömn.. TA TA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0