en grön plätt i min trädgård

sitter på altanen och avgudar våååår! det är obetalbart att leva ensam... det är vad jag känner just nu. snart ska jag ge mig ut på en vårpromenad.... måste gå ned till bryggan och dingla med bena...
jag ser fram emot att göra en massa saker ensam... som att bara sitta här och lyssna på kåta fåglar, rådjur och insekter.. gå och handla mat och laga mat... lyssna på musik, se på film och sova. har sovit så gott och ostört. det känns som att jag överdriver. men det gör jag inte. det kanske är våren. men det är nästan för bra för att vara sant..
jag borde egentligen ligga och deppäta, kedjeröka och dränka mina sorger i vin fram till sommaren.
men jag känner absolut ingenting.. mer än vår och frihet och.... att allt är bra. och jag vet att jag inte är den typen som gör det....... nu ska jag fortsätta att vara.. livsnjutare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0