reindeer reindeer

nu har jag tagit en ordentlig sovstund och drömt bort min förtvivlan. drömde i och för sig om ett lik som hängde utanför min dörr, sedan kom en gubbe och sköt sig i huvudet med en hagelbössa. det var inte okej.
har i alla fall fått sova lite och det var nog dagens måste.
har också stått och beundrat mina revben några minuter.
det har blivit lite mer vin än mat den senaste tiden. har lyckats räkna ihop att de senaste två veckorna har jag konsumerat mer alkohol än vad jag gjorde under hela 2009. det är inget att skryta om. det känns inte ett dugg rock n roll.
ne! imorgon ska jag jobba, det ska bli skönt och nästa vecka tänkte jag återgå till min vanliga livsstil inna jag tvinar bort, blir fet eller dör. kan ju vara skönt det också nu när allt annat inte betyder ett piss.

har en ny låt på hjärnan. the knife - reindeer och n.y hotel.. även om jag har inte hört dem på fem år. konstigt.

nu får jag ta och släpa mig bort till affären så jag kan handla mat och ha fredagsmys med mig själv. härligt







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0