fire no limit

ska åka färja tills den sjunker
flyga flygplan tills det kraschar och åka tåg tills det krockar
se världen tills jag blir blind



kom hem till stockholm igår kväll. slocknade ganska fort och vaknade sjuk mellan albin och mimmi.
klev ändå upp ganska tidigt och gav mig ensam ut på en promenad. andades och kände mig som hemma.. det känns alltid lika konstigt.
efter en promenad gick jag hem och packade upp göteborg ur väskorna. vilade ett antal gånger.
sedan gav jag och mimmsan oss ut på äventyr till ekerö.
kom hem ännu en gång, fixade morötter, guacamole och filmen taxi driver... somnade efter knapp en halvtimma.
sedan dess har vi haft hushållning, uppackning och uppvaktning. mimmi har lagat mat och jag har diskat.
imorgon sätter vi igång med viktigare saker.. nu när vi har landat lite mer. har bestämt mig för att bli frisk senast söndag. eller så är det fästingbettet som gjort mig jävlig. vi vet ju alla hur det gick sist liksom.. ska bara inte vara så envis denna gången. nå nå nå. inte ofta jag berättar hur min dag har sett ut.... ska dricka upp min juice och pracka på mimmi lite smörfilm! tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0