WIIIHOOW.

då var det klart. nu blir lilla stugan i stockholm ett familjeliv. nu tänkte jag pracka på lite egolitteratur som ingen annan lär bli klokare av.

Du heter: mary
Smeknamn: muriel, majsan, loppan, masken, murre, marion, merri,marianne
Låt som när du är ledsen sörjer till? vad är det för fråga?
Beroende av: sol, natur, fred 
Vad tror folk om dig? vad dom vill
Stämmer det? jag hoppas att alla har fått sin egen uppfattning i vilket fall som helst
Vad får du oftast för komplimanger? fel
Hur imponerar man på dig? man är sig själv
Brukar du skratta för dig själv? behöver jag ens svara på den frågan?
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: hej, hur är det älskling? :* - från felicia
Har du haft sex idag: inte för att detta ligger i de flestas intresse, men nej.
Hur svarar du i mobilen: beror på vems om ringer
Vem ringde du senast?: mimmi så klart!
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "se, det var inte så farligt"
Antal timmar sömn inatt: 8,5 TIMME! - rekord för denna sommaren
Sov du ensam: ja, men sov i pappas säng!
Brukar du komma i tid: olika
Hur känner du dig nu: jag mår för stunden väldigt bra.
Vanligaste färg på dina kläder: svart
Vad tycker du om fötter: tycker ingenting om fötter.
Vad saknar du: jag är precis där jag vill vara. men våren-försommaren var bra.
Hade du en bra kväll igår: somna klockan tio så det var en unik kväll.
Favorit dryck på morgonen: juice tror jag. årstiden bestämmer nog det mest
När brukar du oftast gå och lägga dig: just nu har jag inga sovrutiner.
Är du blyg?: det tror jag inte. beror nog helt på situationen
Sysslar du med någon idrott: nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kärlek är något som växer med tiden.
Har du spytt offentligt: har nog försökt undvika det. men jag är nog neutral i den frågan.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: supa
Är du nöjd med ditt liv: alltid
Är du bortskämd: tillåter inte andra att skämma bort mig.
Vad gör du i morgon: äter räkor med mimmsan!
Vad är det värsta du vet?: det värsta jag vet? det är väldigt växlande tror jag. men just nu. stress
Har du bra vänner och äkta vänskap?: ehhh. JAAA!
Vad är det finaste du fått?: livet
En speciell dag du minns: en väldigt spciell dag senna sommaren måste ha varit när jag och mimmi spontanåkte till borlänge.
Du samlar på: minnen
När grät du senast: vet inte
Vad skulle du göra om du vann en miljon: rest eller köpt en gård.
Vill du gifta dig: vet inte
Vill du ha barn: givetvis
Är du musikalisk?: önska att jag var!
Vad dricker du helst när du är törstig: bubbelvatten eller bara vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: haha, nej
Har du någon gång gråtit dej till sömns: detharviallagjort
Biter du på naglarna: ehh. NÄ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0