.

kollar in "kända" bloggar och blir förvånad över vad folk egentligen helst läser.
ja, någon gång ska väl jag också bli lite av en celeb men på ett annat vis.
har nog kastat ut detta storhetsvansinne tidigare... men vänta ni bara.
jag tror då inte jag skulle platsa för kändisskapet.. men jag har en
hunger för att uppleva det mesta.
känns som att det är dags att ändra riktning.
lovar att jag har kommit på bättre planer för att uppleva och se lite.
jag minns att jag och thea kom på den genialiska idén att någon dag dejta en kändis.
har träffat några musiker och dejtat miniceleber... men det var inget för mig.
känner mig ändå mer stabil nu än innan. det känns konstigt. men ändå självklart.
jag har mycket på min att göra lista.. kanske ska börja med att laga min tand
och flytta. inte så jävla exiting kanske. jo, flytta är ett av de bästa som händer just nu.
laga tanden? LAGA TANDEN?! här sitter jag och hycklar över skit folk skriver så skriver
jag om att laga tanden. sov gott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0