?

idag har jag levt mig genom några minnen.. för mig fortfarande oförlåtliga.
som den gången staffan ljög ihop en hel del skitsnack till min bror rasmus och dessutom isabelle (tex att jag hade stulit pengar från mig egna bror). VARFÖR? jag måste få veta någon gång i mitt liv. varför valde dom att göra det?
detta är visserligen över ett år tillbaka och detta är upprättat med min bror då han tillslut förstod att jag aldrig skulle stjäla från honom och att jag aldrig skulle säga de saker som staffan påstod att jag sagt.
men kan inte staffan och isabelle bara gå tillbaka i tiden och knulla varandra i ansiktet?!
för den helgen allt detta utlöste sig kommer jag aldrig hela mitt liv glömma och inte heller de men som sitter kvar.
är jag en alldeles för bra människa för dom? jag tror det är de. jag tror det är ren avundsjuka och svartsjuka.
för att jag kunde gå bättre helt enkelt och fortfarande kan.



förstå vilket jävla skitigt självförtroende man måste ha för att kunna göra så mot någon?
det är typsikt mig att vägra att behandlad på det sättet och inte heller se andra bli det, men vid vissa tillfällen har jag bara vikit av.
och det var nog ett sådant.
och jag vet inte varför.. men på ett eller annat sätt vet jag att jag kommer ge igen. jag bara vet det. inte för att jag vill. men för att jag vet det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0