.....................

nu har jag sovit länge och drömt konstiga drömmar som vanligt.
det snöar här som vanligt, det snöar helt barbariskt.
urs vad jag är sugen på lite vår och sol.
vinter för mig betyder hårt arbete. jag vet inte varför jag känner så.
jag kan ju inte precis påstå att andra hälften av mina gener ens är lite medvetna om snö och kyla.
just nu har nog mina gener en liten kulturkrock.
om jag inte vore så bräcklig och om det inte hade runnit blod ur min näsa så kanske jag hade rymt utomlands idag.
skulle egentligen åkt till mimmi idag.. men eftersom att jag just nu i vanliga fall är handikappad när det gäller tåg så vägrar jag i detta vädret. dåligt!
näpp! nu ska jag försöka duscha varmt och länge.. kan inte sluta tänka på medmänniskor utan vatten och värme när jag gör det. vad är det för fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0