......................

jag ber kanske lite om ursäkt för ett inlägg jag nydligen stämplat här. detta inlägg ledde till att någon skrev till staffan (öppet) på facebook att han skulle knulla denne någon i ansiktet och detta råkade staffans mamma se.
jag vill be staffan och staffans mamma om ursäkt för denna oanade konsekvens!
hur som helst har jag seglat runt på moln på hunddagiset idag. mysigt som vanligt.
rört på mig mycket som också är skönt.
idag välte en buss i stenhamra. skönt att jag inte satt i den. medans vissa kanske önskar att jag satt i den.
är inte ett dugg trött. det känns mycket trist. stackars fabian är eländigt sjuk.
jag längtar mycket med mera till fredag. varför vet jag inte. bara gör det.
alla vet att jag inte skriver ett vettigt piss här och det kommer förmodligen aldrig att inträffa!
men om det skulle ske vore det kanske önskat eller välkommet. men än så länge håller jag mig till boken, skogen och mitt hem. TATA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0