i love sms

mary: vera, svara när jag ringer! jag ramlade nyss i början av en rulltrappa. nu måste jag stå kvar här hela vägen upp och skämmas. ensam, tyst och söndersalgen

vera: urs vad du är pinsam. sluta ring mig.

min kära bror rasmus som anlände till stockholm sent igår kväl ligger fortfarande och sover. tråkigt för mig som har varit vaken sedan åtta! ska nog smyga ned och ge han lite stryk. nee, han ska få sova. det behöver han.
idag kommer mimmi! det ska bli så underbart... men just nu ska jag nog lägga mig och se en film. mår illa idag. jätte konstigt! har ätit yougurt och knäckebröd.. men vill fortfarande kräkas. något tips hur jag ska bli av med detta? film och somna om låter bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0