kräks

gör lite research över min kombination av paniksyndrom och agorafobi. och enda bearbetningen är att i små portioner utsätt sig för det man tycker är obehagligt. låter lättare sagt än gjort!
igår fick vi åka taxi.. är lika med fail.
idag kanske jag lyckas. ramsus är med idag också. MEN URS. jag bli äckligt nervös redan nu.
jag blir så jävla frustrerad och arg. DET ÄR INGET LÄSKIGT MED TUNNELBANA. åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. förutom att det känns som om man sitter i en jävla robot.. och när de där EHH!!! ljudet tjuter för att dörrarna ska stängas då är det försent att gå av och sen kan man inte gå av förän den stannar nästa gång. och ibland stannar den mitt ute i ingenting i flera minuter.. då kommer man aldrig av.. det är då jag önskar att jag hade en pistol i innefickan och bara kunde blåsa skallen i bitar. eller öppna upp bröstakorgen som just då känns så pytte pytte liten. vad är det med mig och tunnelbana egentligen? löjligt är vad det är. peppa peppa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0