sometimes we all need saving



tack och lov för att mimmi kommer på onsdag. jag är så pisstrött på denna vardagen och jag är så jävla less på att vara ledsen och less på att vara kollektivt handikappad.
jag behöver ett berg av pepp och någon som rycker upp mig från lerpölen.
idag fick jag liksom nog. min bekräftelse av att vara osynlig i denna skitstad kunde inte bli mer självklar.
kvinnokraften kommer från göteborg inom snart och det kunde inte sitta bättre.
nu jävlar ska jag dricka kapten morgan tills jag säckar. fira att det snart är onsdag. far åt helvete.

jag kom också på det.. att man har liksom alltid försökt fly sig själv och verkligheten.. denna ständiga flykt. och nu när man väl har suttit ned andra foten på marken och kommit hit för att hitta sig själv så har verkligheten sprungit ifrån en.
2010 kommer bli ett spännade år med mycket lidelse och pisk!
håll hoppet uppe om att superterapi för 850:- per möte är till någon nytta.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0