1,5 ÅR

just nu är jag mycket förkyld och sjuk. men bakom svullna bihålor och oanvändbar näsa så är jag lycklig.
vi har haft en underbar dag faktiskt. vaknade tidigt imorse och tassade upp för en lång frukost.
sedan åkte vi iväg för att inhandla yrkes&framtids rekvisita åt fabian och jag passade på att inhandla ett par otroligt användbara strumpor från hm för ovanligheternas skull. annars är vi mer kvalitetsmänniskor än kvantitet, men idag blev det ett undantag. jag vet inte heller om jag berättat skräckhistorien om min borttappade vante, hur som helst ledde den till ett par nya idag.
efter denna lilla utflykt åkte vi till anna&simon, lagade och åt en utsökt middag. mycket gott umgänge.
så idag har det varit en riklig söndag. en mycket bra sådan.
klockan är sannerligen för mycket för mig. jag ska upp och jobba imorgon.. men just nu har jag faktiskt lite ont i örat... huaaaaaaaaaaligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0