fat girrrrrrl.

det senaste har det varit en omöjlighet att hindra mig själv från att äta... socker... kakor... chips... mmm.....
det är faktiskt läskigt och olikt mig själv.. vääldigt olikt mig själv. jag har alltid varit en sån som köpt ett hekto godis och efter två veckor är det ännu inte uppätet...
jag tror det är för att jag har börjat tänka mig själv fet.. det gör jag ofta... fast när jag ställer mig på vågen och ser max 46kg (på vintern) och då menar jag max (under sommaren brukar jag väga runt 40kg och 43 som max) så känns allt det där lidandet onödigt. tjock är jag verkligen inte och har aldrig varit! men.. när jag börjar komma in i dom tankebanorna så tänker jag också på sånt jag inte får äta... som varken är bra för hälsan eller för tänderna.. oftast inte för miljön heller... så hoppar lite extra saliv ur munnen på mig... jag har ingen självberhärskning! ingen diciplin just för tillfället heller..
jag har verkligen ingen lust till något... uhhh... jag känner hur sockret och fettet besegrar mig..
haha.. neeej.. idag har jag jobbat som den duktiga arbetskvinnan jag är.. har bara varit otroligt trött.. eftersom att vi har varit sjuka här hemma.. jag är fortfarande sjuk.. men ingen feber.. eller fick nog lite runt sextiden.. men då slutade jag.. det var bra.. imorgon är vi lediga.. det är trevligt.. då kan vi mysa och hänga här hemma. det är nyttigt. blir nog kanske en liten utflykt till simon & anna för att hämta lite saker som ett uvfilter/linsskydd till objektivet som sitter på kamerahuset (jag kan så fint) och fabians barbariska tv-spel.. och givetvis lite häng..
vi får ser...
det har sjunkit till arton minusgrader här på färingsö.. det är kyligt....
jaappp! nu ska jag och min mästare se på film och ta det kallt.. hahahahahahahahahahhhahahaahahahhah. ta ta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0