morgonhäng

det är skönt att träna på morgonen.
igår kväll var jag och fabian ute på en timmas powerwalk, det är lite synd om honom när jag släpar med han på sånt men det är mysigt! för här på "landet" behövs det inga gatolykter, så det var bara stjärnorna och några små hus längre bort som lös upp ängarnas snötäcken. det var mysigt att bara stå still och känna efter.. inte enda ljud. inte enda höghus. inte en jävel som hade brottom till någon ting.
och vi prata om våra framtidsplaner.. om en gård någon stans.. jag vill ha häst! jag har alltid haft sån respekt för hästar att jag till och med varit rädd för hästar.. jo, jag blev avkastad av en stor vit häst när jag var ungefär fyra år.. och istället för att slänga upp mig på hästen igen (oproffsigt) så gjordes ingenting och så förblev jag skeptisk till detta djur. men nu har jag ändrat inställning. jag har respekt för alla djur, nästan mer än vad jag har för människor.. konstigt nog..
hur som helst vill jag ha massa djur på min lilla gård.. åh!
det är så märkligt att jag och fabian har haft samma dröm.... att vi båda två alltid ha velat flytta ut i skogen och "rädda världen"... jag tycker att fler borde göra det.. bli riktiga människor och träna på självförsörjning.
eller så kan ni fortsätta springa gata upp och gata ned i stan och leta efter sanningen och frihet i andras ansikten.
men det kommer inte hända.
NEPP! nu ska jag äta min muslifrukost med frukt. PAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0