say youre sick you cant get dressed

idag är bara en sån där dag. ja, då man inte vill göra någonting! man kanske vill vräka i sig lite glass men jag får nöja mig med russin och clementine. fast det svider i sockertarmen när jag öppnar frysen och ser ben&jerrys glassen. fast tyvärr så förtjänar jag ingen glass idag.  men jag ska träna sen så jag kanske kan ta ut lite belöning i förskott.
förövrigt längtar jag INTE till lördag, då har jag ett underbart 11-timmars pass. tur att det är måndag då.
jag blir så arg på mig själv när jag går här hemma och inte gör någon nytta! kanske skulle plugga till prov, kanske skulle träna, ska hänga tvätt.. ska se film och äta glass? nej. nu säger jag tack och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0