SS

skönt med fredag! idag har vi inhandlat lyxgodis - lindor, antonbergs, romkulor, champangepraliner, chokladdoppadmarsipan och sånt.. MM. underbart gott. men ingenting för de som vill snåla på lyxigheter (200:- KG).. det blev också lite ben&jerrys!.. mmhmhhmh.. vet att man inte borde fläska på så här.. men nu har vi levt utan sötsaker sedan jul och har tränat och sånt dessutom. plus att vi har varit mycket flitiga denna veckan så vi förtjänar det helt enkelt. och vi dricker sällan alkohol. hurra!
jag sitter här med mina korsors och njuter lite av att det är fredag.
helgen kommer bli äventyrlig. imorgon ska jag ta med lilla vidar på äventyr, på söndag ska jag jobba och någon gång under dessa tider skall jag hinna läsa till två stora prov. spännande! och kul givetvis.
jag känner mig inte ett dugg orolig inför proven. jag är så bra på självdiciplin att det bara skriker om det.
måste bygga upp lite storhetsvansinne nu inför sådana hetsiga tider. fast ett glas vin skulle vara gott nog! TA TA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0