it might as well, it might as well HURT

eller hur? värt? jag vet inte. hur smälter man något man lagt is på så länge? skit samma. vem bryr sig

paus. glöm det.
har ni ätit turkisk yougurt med honung? inte? testa. man ska ha valnötter också. rrrr.
det ska jag leva på i natt och sex & the city. jag kanske skulle variera lite och faktiskt sova i natt?
imorgon ska jag jobba ett super mjukt arbetspass och sedan åka till trollhättan på mimmis utflyttningsfest.
varför känns det som om sommaren snart är slut men ännu inte börjat? jag hinner inte riktigt med.
man borde göra något ovanligt... vill gå och boxas. men tycker det känns konstigt att göra det med främmande männsikor... man kanske skulle känna varandra lite.. ja, ni vet.. innan man ska börja boxa på någon.
längtar till imorgon.

p.s jag är inte iskall men jag har svårt på något sätt att tala om vad jag känner. det känns konstigt när det kittlas i magen på ett behagligt sätt. det känns ändå lite som att man ska kräkas........... en av anledningarna till varför jag inte så ofta förklarar vad jag känner.
men majsan har gått och blivt en fnittrig tjej som rodnar. felicia säger att jag är kär. hon har nog rätt.

Kommentarer
Postat av: filly

jag kan ha rätt.. hi hi

2010-07-23 @ 16:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0