paus för reaktion.

såg att det finns en grupp på facebook som heter något i stil med "vi som tycker att tv4 har för mycket reklam". vem i helvete bryr sig? vad är det för männsikor som tittar så mycket på tv att de ens behöver bry sig?

det har varit en grisig dag. har varit vaken sedan sex imorse.
är ensam hemma hos pappa. det känns helt okej.
har lyssnat på bon iver och skrivit hela dagen.
läst några sidor och önskat att jag hade mina oljefärger här.
det känns precis som en sådan dag.
eller egentligen en helt vanlig dag för mig när jag tassar runt ensam.
lyssnar mycket på musik, skriver, läser och målar... dricker mycket vatten och är kreativ.
och varför jag förklarade denna dagen som en grisig dag är nog lite svårt att förstå.
skulle egentligen iväg till jobbet idag. det känns tillräckligt att säga så mycket.
nu ska jag återgå till min kreativitet och försöka att hålla fötterna på jorden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0