vrål

saker som har gjort att denna kvällen suger. jag får sms av någon som det senaste behandlat mig som ett bodycall (utan framgång måste jag tillägga) eller bara en skamsten (vilket jag några gånger har tillåtit men nu är jag färdig), hela huset är fullt av människor och jag ska upp och jobba sju imorgon bitti, just ikväll är jag mörkrädd och jag ska sova ensam på nedevåningen.... med tanke på att övervåningen kryllar av sju människor så ska det inte vara så svårt att lösa men jag behöver sova och ingen vill sova.
det känns jävligt löjligt att vara arg över sånt här när barn går på minfält till skolan och andra får sitta ute i öknen och gräva efter rötter med en pinne för att få i sig några droppar vätska.
jag saknar mitt lilla hus i stockholm. tack för mig..... igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0