mimmi värper

mimmi: majsan tar fem olika låter, sjunger en mening ur varje låt och sätter ihop det till ett medley. majsans jävla hårdrocks medley.

japp. sitter hemma på hönö... och är mig själv. ätit jordgubbar och sett på veronika bestämmer sig för att dö. jag, mimmi och rasmus hänger gärnet. mimmi försöker lyfta lite hantlar och rasmus försöker hjälpa till. älskar samarbetet som sker. imorgon ska majsan och mimmi jobba.
idag har det varit en riktigt jävla BRA dag.
mimmi och jag hade ett arbetsrelaterat möte att befinna oss på idag klockan tio... på hönö... vårat tåg gick ifrån trollhättan imorse 08.08.. vi vaknade 07.45.. helt enkelt.. vi försov oss. det blev en taxi och sedan dess har det varit fullt ös medvetslös... ! ganska laidback men ändå töngt! har sovit tre timmar.... öh. i natt ska vi fan sova. och det menar jag. nu ska mimmi ha datorn. PAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0