vomera

sitter vaken och försöker förstå någonting. jag vet inte om det bara är min kvinnliga sida i den är situationen som tycker om det här med att älta hjärnan ur sig. vad det än är så gör det mig sömnlös just nu och det är något jag faktiskt inte har tid med.
jag borde plocka fram den underbara egenskapen hos mig själv där jag kan koppla om och bara inte bry mig ett dugg.
jag vet då inte om jag vill det. jag tror att detta ältande just idag bara är nyttigt.
jag förstår inte heller varför jag känner mig så fysiskt och psykiskt utmattad. jag vill bara vakna.
har hittat mitt usb i den oändliga packningen ifrån stockholm och jag läser genom det jag hitills har åstadkommit ifrån det som någon gång ska bli en bok.
jag tror denna veckan ska bestå av jobb och skriva... kanske lite ältande också. det är nyttigt när det gör lite ont.
nu ska jag försöka krypa ned och göra mig bekväm.. behöver lite rutin just nu.
funderar på att flytta till australien och plocka frukt....... det är vad jag ska göra denna veckan. over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0