bokmangel

har legat och läst ett par timmar, boken heter trasig och är givetivs en memoar, annat läser inte jag.. om det inte handlar om självhushållning.
jag väntar på att fabian ska komma hem från jobbet, förhoppningsvis har han handlat mat.
jag vet strukturen av lathet att jag själv inte har handlat när jag varit hemma hela dagen.
men jag är fortfarande bedrövligt sjuk och orkar knappt hänga tvätt.
det har i varje fall slutat snöa.. har snöat från åtte i morse till halv tre-tre idag.
tänkte försöka finna orken att hänga resten av tvätten. önskar också att jag hade kraft nog att baka en kaka.
men när fabian kommer hem får jag krypa ned med min ynklighet i hans armar och leta efter lite styrka.
paj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0