detta fält måste fyllas i

i natt drömde jag en märklig dröm. en mycket märklig dröm. det fick mig till att vilja skriva några rader här idag, men inte just om min dröm.
saken är den att drömmen inte hade något att göra med vad som hände under dagen igår eller det sista jag gjorde innan jag la mig. läste bok som vanligt.. just nu läser jag woodstock av elliot..... något med T....... jaja!
det snöar idag... det gör mig lite envis.
längtar faktiskt tillbaka till götebors skärgård... jag längtar tillbaka till kvällen innan jag flytta hit.
det var en sådan bra kväll!
jag har aldrig lovat något vettigt i bloggen... så nu ska jag kila vidare med min morgon. tata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0