ibland gör man rätt, ibland gör man fel. lev med de

frukost idag. en choklad muffins... kalorier.... vet ej.... bryr mig.. nej.
från och med vecka 13 och hela vecka 14 ska jag ta långtidsemester ifrån stockholm. ska åka ned till göteborg för tarmsköljning av hjärnan. jag vet att det inte alls lät som min charmigaste sida.. men jag känner verkligen att mitt huvud bara är fyllt av skit.
idag är det väldigt molnigt och jag undrar var den fnittriga lilla mary som var här igår försvann idag.
ska åka och träna bort den här morgonens muffin, ringa tess, ringa pappa..
ÅH!!! idag kommer vera till stockholm.. i 30 minuter bara.. men ändå! hur ska 30 minuter kompensera för de sex månader vi inte setts? jag vet inte... men nu har jag väntat så länge. urs jag längtar efter hennes blonda hår och henns fnitter. jag önska att du kunde stanna här för alltid.



gårdagen måste tala för något. fnittrade mig nog genom hela dagen.. det var längesen jag gjorde det.
tyvärr varar inte såndana tillfällen tillräckligt länge.... jag vill att det ska vara mörkt ute! jag vill att det ska vara kväll! vill också sova mig genom resten av veckan.... och våren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0