dagdrömmer

sitter här och drömmer om en ny lya att inreda. där jag får måla om framför allt. stora fönster och högt i tak. omaka möbler, olika ramar med olika motiv huller om buller, fransk bohemisk inredning och underbara färger som jag kan simma runt i hela dagarna. ja tack, ja tack, ja tack. vill göra ett eget mosaikbord som jag kan ha på min famtida balkong, altan... jag har ju visserligen altan nu.. men lite kyligt.. vill ha en öppenspis med fårplädar också.. ja, ni läste rätt. bokhyllor fyllda av böcker i min smak. äventyr, paulo cohelo, självbiografier, pyssel, atlas, självförsörjning och reseböcker. och så vill jag ha en jordglob. 
jobbar på det så länge. ska kolla in några lyor i veckan. får väl se vad som händer fötter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0