houseeeeeeewiffeeee

hanna är ute i snön och pratar i telefon med greven. och jag tänker på det vita bruset och känner mig alltid så hemma i vintervädret.
har fortfarande ont i rygg, mage och huvud. men nu avlider jag snart av att ligga inne. imorgon ska jag ut i snön och gå till jobbet.
flyttade hem till hanna idag för denna veckan.
hannes, leo, anneli och emelie är på besök i stockholm och får dela lilla huset med erik och fredrik.
kändes lika bra att åka hit och bo här då.. det är närmre till jobbet, säkert mer anpassat efter mina sovrutiner och det är säkert också mer anpassat för sjuklingen i mig.
har varit hemma nu två dagar. och jag står inte ut"!!1!!!! imorgon ska jag gå till jobbet!!!!! tack o hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0